Assessoria Fiscal i laboral
Els serveis que la Societat ALFAGEST AUDITORS, SL, com a assesoria fiscal i laboral de l'Associació Professional de Venedors de Premsa de Barcelona i Província ofereix als seus associats, són els següents:
Àrea fiscal
Confecció i presentació de les liquidacions trimestrals, segons dades aportades per l'associat (consum llum, iva al marge de l'associació, etc.) i per l'associació en els primers deu dies dels mesos ABRIL - JULIOL - OCTUBRE i GENER, de :
- IVA
- IRPF (estimació objectiva - mòduls)
- Retenció lloguers
- Confecció i presentació de les liquidacions anuals de:
- IVA
- Model 347 (operacions superiors a 3.005,06 €uros) - Resolució de dubtes i consultes fiscals en referencia, IVA i IRPF
- Alta censal d´inici d´activitat de premsa.
- Declaracions de Renda de la unitat familiar de l'associat (fills i cònjuge sense ingressos).
Visites concertades els dimecres a la tarda a l'entitat.
Àrea laboral
- Confecció nòmines i TC'S.
- Confecció i presentació dels models 111 (trimestral) i models 190 (resums anuals).
- Altes i baixes a la Seguretat Social treballadors.
- Confecció de contractes de treball i liquidacions.
- Aclariment de dubtes laborals relacionades amb l'activitat.
Queda exclosa qualsevol operació que per la seva naturalesa excedeixi del curs normal, en matèria tributària i laboral, l'associat que no estigui inclòs en els punts anteriors, com per exemple:
Assistència i representació de l'associat a l'Agència Tributària, CMAC, Magistratura de Treball.
- Tràmits en Seguretat Social (alta autònoma, obtenció certificats electrònics, alta empresa en Seguretat Social per contractació de treballadors, descoberts cotització, reclamacions diverses, etc.).
- Tràmits (altes / baixes censals, seguretat social ...) de l'Associat per un canvi d'enquadrament tributari (de persona física a societat, canvis d'epígrafs d'activitat, etc ...)
- Altes / baixes censals recurrents en l'exercici.
- Preparació i tramitació d'impugnacions, requeriments, reclamacions i recursos derivats de procediments d'Inspecció.
- Comptabilitats d'Associats que no estiguin en mòduls.
- Declaracions de renda de cònjuge i fills amb ingressos.
- Declaracions de patrimoni.
En el cas que fossin requerits els serveis professionals anteriorment esmentats, els seran facturats en funció de la seva complexitat i de les hores incorregudes, de conformitat amb el que prèviament pogués acordar-se.
L'Associació i la seva assesoria no seran responsables de qualsevol declaració equívoca com a conseqüència d'informació no facilitada, facilitada de forma incompleta o de forma errònia. Així com declaracions presentades fora de termini pel lliurament d'informació fora dels terminis establerts.