Atenció a l'associat
ÀREA D’ATENCIÓ A L’ASSOCIAT
En aquest departament tenim varies funcions. En primer lloc, atendre els problemes, els dubtes i les suggerències dels nostres associats i, en cas de necessitat, posar-nos en contacte amb les distribuïdores per solucionar qualsevol contratemps. En segon lloc, atendre tots els futurs associats, donant -els tota la informació que necessitin pel que fa a la nostra associació i als diferents distribuïdors, així com informació relativa al nostre sector.
El nostre horari d’atenció és dimarts i dijous de 16:00 a 18:00 hores. Podeu contactar amb nosaltres directament a les nostres oficines o a través del telèfon de l’associació. També podeu fer servir el correus electrònic. La nostra adreça és atenció@apvpbp.es
Documentació necessària i requeriments per tramitar l’alta a l’Associació
ALTA D’ASSOCIAT: 500 € (a pagar al comptat o en 24 mensualitats)
QUOTA MENSUAL: 40 €
KIOSC MUNICIPAL:
-
Llicència administrativa
-
Alta al cens – I.A.E.
-
Fotocòpia D.N.I.
-
Dues fotos mida carnet
-
Fotocòpia de factures de Marina i Logística
-
Domiciliació bancària
TIENDA:
-
Alta al cens – I.A.E.
-
Dues fotos tamany carnet
-
Fotocòpia de factures de Marina i Logística
-
Domiciliació bancària